пʼятниця, 23 грудня 2016 р.

Урок 30. Міні-проект ,,Космос далекий і близький"

Людство не залишиться вічно на землі, 
але, в гонитві за світлом і простором, 
спочатку несміливо проникне за межі атмосфери, а потім завоює собі весь  навколосонячний простір.                     
К. Ціолковський

Людина завжди прагнула пізнати незвідане. Космос — такий близький і водночас далекий — завжди вабив людей. Що там, на зірках? Наскільки вони далеко? Які за розміром? Як впливають на наше життя? Чи видно з зірок Землю? Яка Земля з космосу? Чи безмежний Всесвіт? І чи самотні ми у Всесвіті? А якщо ще десь є життя, то чи можемо ми спілкуватися? Які вони, жителі інших планет?
Не даремно так багато науково-фантастичних творів написано про відкриття таємниць космосу і так багато вчених та інженерів присвятили своє життя пізнанню космічної далечини.
І не одразу люди зрозуміли: космос не можна підкорити, його можна тільки намагатися якомога глибше пізнати, щоб використовувати ці знання на благо — людей, природи, Землі.
Проблемне запитання: Яке значення для людини має дослідження і використання Космосу сьогодні у світі.

Групи працювали над питаннями:
1.  Початок космічної ери.
2.  Людина в космосі.
3 . Дослідження небесних тіл із Землі.
4.  Дослідження небесних тіл з космосу.
5.  Вивчення Землі з космосу
6.  Пошуки нових планет.
7.  Космічні прогнози.

Кожен учень на А-4 готує прикріплює на стіну проекту цікаву інформацію  про Всесвіт


Немає коментарів:

Дописати коментар