понеділок, 18 вересня 2017 р.

Урок 5. Значення природничо-наукових знань для людини

На уроці розглянули
1. Природознавство як сукупність наукових знань про природу.
2. Природничі науки.
3. Найвідоміші дослідники природи.
Мета уроку: узагальнити у п'ятикласників знання про науки, що займаються вивченням тіл та явищ природи, способи дослідження природи людиною та значущість природничих знань для життєдіяльності.
Домашнє завдання: підготуватися до захисту навчального проекту «Жива і нежива природа навколо нас»
Готуємося до уроку

Видатні вчені натуралісти



       


Запам'ятайте
В. І. Вернадський (1863—1945 рр). Україна пишається своїм співвітчизником — видатним ученим світового рівня Володимиром Івановичем Вернадським. Він став організатором і першим президентом Академії наук України, започаткував створення науково-дослідних інститутів з вивчення природи. Дослідник був переконаний у тому, що живі організми відіграють головну роль у природі. Тому він створив вчення про біосферу — особливу оболонку Землі, в якій поширене життя. Свої погляди вчений виклав на сторінках книжки «Біосфера» (1926 p.). В. Вернадський був родом із запорозьких козаків, щиро вболівав за незалежність України
Перевірте свої знання
1. Які науки вивчають природу?
2. Яку загальну назву вони мають?
3. Навіщо людина вивчає природу?
4. Які методи наукового пізнання природи використовує людина?
5. Які прилади природодослідника при цьому використовують?
6. Які прилади використовуєте ви для пізнання природи?
7. Що можна вивчати за допомогою спостережень?
8. Що таке експеримент?
9. Які вимірювання проводять, коли вивчають природу?
10. З’єднайте стрілками дві колонки — прилади природодослідника і відповідно те, що визначають за їхньою допомогою.

  Компас
Температура
 Терези
Напрямок вітру
 Годинник
Сторони світу
 Термометр
Об'єм рідин
 Рулетка
Маса
  Барометр
Час
  Мензурка
Тиск повітря
  Флюгер
Довжина

Немає коментарів:

Дописати коментар