пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Урок 7. Практична робота №1 "Вимірювання маси та розмірів тіл"

  На уроці розглянули
   1. Повторили правила визначення об'єму тіл правильної і неправильної форми та правила зважування на терезах.

 









  2. Виконали практичну роботу №1 за інструкцією у "Робочому зошиті".

 Домашнє завдання

 1. Знайти площу поверхні прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють:
      1) 1 м, 2 дм, 40 см; 2) 80 мм, 5 см, 1 дм.
 2. Виміри прямокутного паралелепіпеда 2 см, 4 см і 7 см. Знайди його об'єм.
 3. Визначте масу тіла.


14 коментарів:

  1. Дякую! Дуже цікаво.
    Написала:Маєвська
    Анастасія
    учениця 5-А класу.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю тепер і настя відвідує сайт Написала: Лєдвіна Єлизавета

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже приємно! Що ви мені довіряєте. Я вас не підвиду! Написала: Лєдвіна Єлизавета

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую!
    Написала : Маєвська Анастасія
    учениця 5-А класу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анастасіє, пиши конкретно, що подобається, що не зрозуміла! Ти гарно виконала завдання у зошиті з друкованою основою!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Михайле, вітаю на сайті! Чи усі уроки переглянув? Я думаю, що тобі все зрозуміло! Про що хотів би дізнатися більше?
      Зареєструйся у прихильниках!

      Видалити
    2. Я вже підписалася у прихильники! Написала: Лєдвіна Єлизавета

      Видалити
    3. Вітаю! Єлизаветочко, ти стала першою прихильницею веб-сайту!!!

      Видалити
    4. Дякую! Тепер в мене є електрона адреса. Хто знав треба було лише стати прихильником. Написала: Лєдвіна Єлизавета

      Видалити