понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Урок 10. Різноманітність речовин


 На уроці розглянули



  1.  Різноманітність речовин.
  2.  Прості і складні речовини.
  3.  Неорганічні й органічні речовини.
  4.  Значення простих і складних речовин для людини.
  5.  Чисті речовини і суміші.
  6.  Повітря — природна суміш.


 Домашнє завдання
 1.Опрацювати матеріал підручника  §7,  дати відповіді на поставленні в кінці тексту  запитання.
 2.Письмово виконати завдання природодослідника на стор.36.
 3.Творче завдання. Підготувати інформаційне повідомлення «Захистіть природу від органічних забруднень» або «Застосування людиною поліетилену. Вплив поліетилену на природу».


Додаткова інформація
 

9 коментарів:

  1. зОШИТИ ЯКІ ВИ ДАЛИ ДОДОМУ ДУЖЕ ЦІКАВІ. й РОБОТА ЦІКАВА! НАПИСАЛА: лЄДВІНА єЛИЗАВЕТА

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так! Запропоновані для вас завдання допоможуть краще засвоїти набуті на уроці знання та зроблять вивчення природи цікавішим!

      Видалити
  2. Воно і так цікаве!!! Написала: Лєдвіна Єлизавета

    ВідповістиВидалити
  3. Хочу розповісти дещо цікаве.Скануючий тунельний мікроскоп — це винахід, створений спеціально для бачення невидимого. Зробили його для того, щоб якраз побачити те, що нас оточує — атоми. Написала Лєдвіна Єлизавета

    ВідповістиВидалити
  4. Називається вона Оптимістична. Розташована поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільської області.Занесена до Книги рекордів Гінесса як найдовша в світі гіпсова печера, найдовша печера Євразії та друга (після Флінт-Рідж-Мамонтової у США) за довжиною серед печер світу.

    ВідповістиВидалити