На уроці розглянули
1. Різноманітність речовин.
2. Прості і складні речовини.
3. Неорганічні й органічні речовини.
4. Значення простих і складних речовин
для людини.
5. Чисті речовини і суміші.
6. Повітря — природна суміш.
Домашнє завдання
1.Опрацювати
матеріал підручника §7, дати відповіді на поставленні в кінці
тексту запитання.
Додаткова інформація
2.Письмово
виконати завдання природодослідника на стор.36.
3.Творче
завдання. Підготувати інформаційне повідомлення «Захистіть природу від
органічних забруднень» або «Застосування людиною поліетилену. Вплив поліетилену
на природу».
Додаткова інформація
зОШИТИ ЯКІ ВИ ДАЛИ ДОДОМУ ДУЖЕ ЦІКАВІ. й РОБОТА ЦІКАВА! НАПИСАЛА: лЄДВІНА єЛИЗАВЕТА
ВідповістиВидалитиТак! Запропоновані для вас завдання допоможуть краще засвоїти набуті на уроці знання та зроблять вивчення природи цікавішим!
ВидалитиВоно і так цікаве!!! Написала: Лєдвіна Єлизавета
ВідповістиВидалитиТак!
ВидалитиТак вони цикави Мартыненко Михаил
ВидалитиХочу розповісти дещо цікаве.Скануючий тунельний мікроскоп — це винахід, створений спеціально для бачення невидимого. Зробили його для того, щоб якраз побачити те, що нас оточує — атоми. Написала Лєдвіна Єлизавета
ВідповістиВидалитиЦе досягнення фізиків!
ВидалитиА ви знали що э гипсова печера в Украине
ВидалитиНазивається вона Оптимістична. Розташована поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільської області.Занесена до Книги рекордів Гінесса як найдовша в світі гіпсова печера, найдовша печера Євразії та друга (після Флінт-Рідж-Мамонтової у США) за довжиною серед печер світу.
ВідповістиВидалити