понеділок, 21 листопада 2016 р.

Урок 21. Поняття сузір’я

На уроці розглянули
  1. Відмінності між зорями.
  2..Поняття сузір’я. 
  3. Зодіакальні сузір'я.
  4. Зоряні карти.
  5. Значення зоряного неба в історії людства.
   


 Домашнє завдання
   1. Опрацювати матеріал підручника  §17;  дати усно відповіді  запитання.
   2. Підготувати  повідомлення про власне зодіакальне сузір’я.

Відео 1. "Сузір'я"

Відео 2.  "Сузір'я"
 


Запам'ятайте
Зоряне небо називають Великою книгою мудрості Природи.
Сузір'я - це абетка астрономії.
Сузір’я – це певна ділянка неба з певними чіткими межами. Усе небо поділене на 88 ділянок, 88 сузір’їв.

Чи знаєте ви, що...

  •    Перші зоряні карти - це рисунки сузір'їв, перенесені на папір.
  •    Найдавнішою зоряною картою вважають карту з 800 зірок, складену китайським ученим Ши Шеном у IV столітті до нашої ери. 
  •   Після кругосвітньої подорожі Магеллана (1519-1521 pp.) європейці відкрили не тільки нові землі, а й південну частину зоряного неба. Відповідно поповнився список сузір'їв.

Немає коментарів:

Дописати коментар