пʼятницю, 25 листопада 2016 р.

Урок 22. Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба

      На уроці 
     1. Слухали коротенькі повідомлення учнів про власне зодіакальне сузір’я.
     2. Вчилися знаходити найвідоміші сузір'я Північного неба на карті зоряного неба.
       Це сузір'я Великої і Малої Ведмедиці, Кассіопеї, Дракона, Лебедя, Персея, Андромеди, Оріона.
     3. Знайшли на карті  зодіакальні сузір'я: Козоріг, Водолій, Риби, Овен, Рак, Лев, Діва, Терези, Скорпіон і Стрілець.


 Запам'ятайте

Оволодіти умінням розпізнавати на небі сузір'я та зорі можна, систематично спостерігаючи за зорями.
      Сузір'я Великої і Малої Ведмедиці можна спостерігати на території України у будь-яку пору року.

    Домашнє завдання
 1. Повторити  §17
 2. Дослідницький практикум. Спостереження за зоряним небом  упродовж  календарного року.
    Використовуючи карту зоряного неба, знайдіть на небі сузір'я Великої і Малої Ведмедиці та Полярну зірку. Запам'ятайте їх положення відносно горизонту та замалюйте їх положення у зошиті або журналі спостережень. Повторіть такі спостереження принаймі один раз на місяць (бажано одного числа). Узагальнені результати своїх  досліджень повідомите на уроці 5 травня. 
    Бажаю задоволення від спостереження за зоряним небом!!!
3. Для тих, хто хоче знати більше : відео "Карта зоряного неба" ( в ActivInspire)

 


     Додаткова інформація 
       Уміння розпізнавати на небі сузір'я та зорі називається астрогнозією (від грецьких слів astron — зоря, gnosis — знання). 


















 

15 коментарів:

  1. Обожнюю дізнаватися більше про знак задіаку! Доречі я терези, а ви?

    ВідповістиВидалити
  2. Мені так сподобалося дослід у хімічному кабінеті! Тепер я ще більше хочу вивчати хімію!!!!!!!!!!!! чекаю 7 класу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так! Дослід дуже ефектний! Час пролетить дуже швидко і почнеш вивчати хімію і фізику!

      Видалити
    2. Мені,здається, що фізика цікавіша.
      Хоча... І хімія і фізика повчальні та цікаві!!!

      Видалити
    3. Усі науки цікаві і важливі! Без них не можливий нуково-технічний прогрес! Отже, і розвиток суспільства! Я ще в школі полюбила фізику, тому і стала учителем фізики!

      Видалити
  3. Можливо,я стану вчителем хімії чи української мови

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю з деяким вихначенням майбутньої професії!
      Усі професії - почесні!

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую що зробили сайт. Я хочу стати программистом або Архитектором. Мартыненко Михаил.

      Видалити
    2. Михайле, чудове бажання! Здійснення мрій!!!

      Видалити